Poskytované služby


  • Vedení daňové evidence
  • Vedení podvojného účetnictví
  • Evidence majetku
  • Elektronické zpracování DPH a kontrolního hlášení
  • Elektronické zpracování souhrnného hlášení
  • Vedení osobní evidence zaměstnanců
  • Zpracování mezd
  • Zpracování veškerých daňových přiznání
  • Zastupování na úřadech
  • Účetní poradenství
  • Daňová optimalizace

Sdělení pro klienty:

Termíny pro předávání dokladů pro měsíční zpracování DPH a mezd nejpozději do 10. dne následujícího měsíce.

Termíny pro předávání dokladů u čtvrtletních plátců měsíčně nejpozději do 10. dne po skončení čtvrtletí: do 10.1., 10.4., 10.7., 10.10.

Pří pozdějším odevzdání podkladů, nebude zaručeno zpracování v daném termínu a případné penále za pozdní odevzdání dokladů půjdou na vrub klienta, nebo bude účtována 50% přirážka z ceny.